sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Viljelijän elämä on

Elämä on ihanaa, nauti siis
Elämä on muutosta, siis kehityn
Elämä on kulkemista, olen siis kulkija
Elämä on rakastamista, olen siis rakastaja
Elämä on tulevaisuudessa, on odotettava
Elämä on laiva, seilailen
Elämä on rikkautta, oivalluksineen
Elämä on ihanaa, jos sen oikein oivaltaa
Elämä on outo matka, olen siis tunnustelija
Elämä on suuri mahdollisuus, olen siis matkalla
Elämä on lahja, olen kiitollinen
Elämä on elämää, elän sen
Elämä on onnenhetkiä, olen onnellinen
Elämä on haaste enkä pelkää haastemiestä
Elämä on edessä, katson myös taakseni
Elämä on hyväksymistä, olen siis altavastaaja
Elämä on hulluuden huipentuma, olen huipulla
Elämä on hakusessa, olen siis yritteliäs


Oulussa 3.12.2015

MTK - Sotkamo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti